sobota, 11 czerwca 2016

SKARPETKOWO

TAKIE TAM, Z RESZTEK



Włóczka: Nako Vals (100% akryl), brązowy melanż
Druty:  4,5 mm

Jakoś nie umiem kupić odpowiedniej ilości włóczki. Zawsze, albo mi zabraknie, albo zostanie. Swego czasu robiłam sweterek (zaprezentowałam go tutaj) z włóczki Nako Vals. Zostało mi trochę więcej niż motek. I co z tym począć? 

Nie bardzo miałam ochotę robić kolejną czapkę, bo czapek mam już tyle, że mi do końca najdłuższego życia wystarczy. Padło na skarpetki. Efekt można podziwiać obok.

Ze względu na włóczkę są to raczej "skarpetki do spania", bo Nako Vals szybko się mechaci, co wykryłam przy okazji wspomnianego przed chwilą sweterka.

Przy okazji wykryłam też, że bardzo trudno jest zrobić "selfie" własnej stopy:). 

A tutaj rzeczona skarpetka z profilu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz